۱۳۸۳ بهمن ۱۹, دوشنبه

قلب من مال تو، این تنها یادگاره...

اینبار اگه خدا کنه،
اگه فقط نگاه کنه...
من دیگه هیچ چی نمی خوام...
حرفامو باور بکنه...

بهش میگم اگه بخواد،
چشمامو فرشش می کنم...
دلو به دریا می زنم،
میگم که عاشقش منم...
میگم که از همه سری...
تویی فقط دل می بری...
میمیرم اون روزی که تو...
از سر راهم بگذری...

قلب من، مال توست،
این تنها یادگاره...
اون منم که بی تو،
هر لحظه ش انتظاره...

ببین که بی تو نمیشه...
تنهای تنهام همیشه...
انگار که دیوونه شدم...
شب و روزام پشت شیشه...
اسم تو هیچ وقت از لبم،
حتی یه دم دور نمیشه...
همدم من تویی فقط...
هیچکی برام تو نمیشه...

قلب من، مال توست،
این تنها یادگاره...
اون منم که بی تو،
هر لحظه ش انتظاره...

بهش میگم اگه بخواد،
چشمامو فرشش می کنم...
دلو به دریا می زنم،
میگم که عاشقش منم...
میگم که از همه سری...
تویی فقط دل می بری...
میمیرم اون روزی که تو...
از سر راهم بگذری...

قلب من، مال توست،
این تنها یادگاره...
اون منم که بی تو،
هر لحظه ش انتظاره...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر