۱۳۸۶ مرداد ۱۵, دوشنبه

عزل یک آمریکایی

خدا را شکر، خدا را صد هزاران مرتبه شکر، مشکل صدا و سیمای ما هم برطرف شد. از چند شب پیش به جای مجری فاسد و آمریکایی و ضد اسلام و ایده آلیست (!) برنامه ی کوله پشتی، مجری چند سال پیش برنامه ی کودک و نوجوان، این سمت انتقادی – اعتقادی را پذیرفته است.


کارشناسان علت این امر انقلابی را آن دانسته اند که آن مجری آمریکایی سخن به مدح و ستایش سردار بزرگ – قلوبنا فداه- نگشوده است و به نقد و مذمت طرح مبارزه با بدحجابی این کارشناس بزرگ امور اجتماعی و روانشناس فردی و خرد و کلان پرداخته است.


یکی از عوامل عزل این مجری فرمود:"این مجری کلیپی را با مضمون زد و خورد پلیس با مردم شریفمان، در حین برنامه ی خود پخش کرده است که هیچ سند تاریخی ندارد و بنا بر تحقیقات انجام شده ، در یکی از خیابان های لس آنجلس آمریکا به کارگردانی علیرضا امیر قاسمی ساخته و فیلم برداری شده است."


وی در پاسخ این که چرا فشار ها این قدر زیاد شده است، گفت:"هنوز زمان زیادی تا انتخابات باقیست."



***



دور از شوخی، تنها مجری واقف و با اطلاع از مسائل روز و تنها کسی که در رسانه می توانست حرف ما را بیان کند را برکنار کردند و به جای او "امیر حسین مدرس" را که هیچ آگاهی خاصی از مجری گری ندارد، به جای او نشاندند تا برنامه ی کوله پشتی به جای آن فضای انتقادی و پرسش و پاسخ، فضای تبلیغ و بلندگویی برای پلیس و غیره و غیره باشد. "فرزاد حسنی" عزیز، همیشه شجاعت تو را در بیان کردن حرفهای دلمان می ستاییم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر