۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

دست کم به اخلاق جنگ پایبند باشید !

حتی جنگ هم اخلاق و قوانین نانوشته ای دارد. مثلا شلیک به زنان و کودکان ممنوع است. یا شلیک به کسی که اسلحه ندارد ممنوع است. حتی اگر بپذیریم که جنگ است، جنگ یک سری اخلاق تعریف شده دارد. فراتر از قانون هستید، فراتر از اخلاق که نیستید. شنیدم کودکی در میدان ولیعصر در اثر گاز اشک آور مرد. جواب خانواده ی آن بچه را -اگر پدر و مادرش را نکشته باشید - چه می خواهید بدهید ؟
در جنگ، آن که می زنیدش، آن که می کشیدش، دشمن است ! و در اسلام هم هست که فقط برای دفاع می توان این کار را کرد، فقط برای دفاع ! حال مگر در خیابان جنگ است ؟ این ها برادران و خواهران خودتان هستند .. حقشان را می خواهند. چرا نمی بینید ؟ چرا نمی فهمید ؟ چرا اسلحه می کشید به روی خواهرتان ؟ چرا دروغ می گویید ؟ مولایم حسین می گفت "اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید." حال شما پوسته ی از دین دارید و هیچ وقت به آزادگی نخواهید رسید.
گوش کنید ! از حرف فرار نکنید. از وجدانتان فرار نکنید. خودتان را توجیه نکنید. خون مرد و زن را در خیابان می ریزد .. بترسید .. مردمی که خون دادند، هیچ گاه نخواهند نشست ..

۵ نظر:

  1. شما اوباش كه پيرمرد موتوري را ساعت 10 شب مي زنيد و موتورش را هم آتش مي زنيد و يا اتوبوس عمومي را به آتش مي كشيد به كدام اخلاق جنگ پايبند هستيد.

    پاسخحذف
  2. ما اوباش، ملقب به خس و خاشاک، کنک می خوریم. وقتی سپر نداریم به سمت مان سنگ پرتاب می کنند. یک عده از دانشجونما های خس و خاشاکی مان را تار و مار می کنند. زنانمان را زیر باتون له می کنند. با تک تیرانداز به گلوی خس و خاشاک هامان شلیک می کنند. و ... اینایی که تو گفتی که عزیزم به جون آدما کاری نداره. برو ببین کیا دارن با جون آدما مثل حیوان برخورد می کنند.

    پاسخحذف
  3. [...] دست کم به اخلاق جنگ پایبند باشید ! By shirzan دست کم به اخلاق جنگ پایبند باشید ! [...]

    پاسخحذف
  4. تا رهایی کامل ایران از چنگ استبداد جنگ ادامه خواهد یافت

    پاسخحذف
  5. و اين اوباش خس و خاشاك كه اسلحه به دستشان افتاده را ميكشند ولي نميدانم چرا تا حال هيچ نيروي زحمت كش لباس شخصي اي با تير كشته نشده؟! اگر اسلحه به دست مردم بود كه تكه ي بزرگ شما به ظاهر بسيجيان ، همان گوش مبارك ناشنوايتان بود!

    پاسخحذف