۱۳۸۴ آبان ۲۶, پنجشنبه

بشوی اوراق اگر همدرس مایی / که علم عشق در دفتر نباشد (حافظ)

من خیلی حافظ رو دوست دارم. خیلی زیاد.
تا جایی که یه دیوان جیبی خریدم که همیشه تو کیفم بزرام.
ولی من میخوام یه اصلاحیه به این بیت بزنم.
بشوی اوراق اگر همدرس مایی / که علم "فهم" در دفتر نباشد
این شعر به آدمای زیادی بر میگرده.
یه نمونه از این آدما جناب وزیر آموزش پرورشه.
فرموده اند که مدارس سمپاد باید تعطیل شه.
چون یه سری آدم غیر متدین توش تحصیل می کنن که میرن خارج.
آقای وزیر فرمودن متدین.
من می خوام بدونم.
غیر متدین کیه؟ من نوعی که برام تو ایران امکانات تحصیل فراهم نمیشه و از خارج برام دعوتنامه می فرستن، یا اونی که باعث این امر میشه؟

اون مخترعی که تو آبادان دستگاه شارژ بی سیم موبایل طراحی میکنه و شرکت های اروپایی باهاش قرارداد چند میلیاردی می بندن؟ یا اونی که فقط تو فکر جیب خودشه و حرف دانش آموزا رو هم نمی شنوه؟
اگه یه مدرسه ی درست درمون توی ایران باشه همین مدرسه های سمپاده.
میخواین دانش آموزا نرن خارج؟ بفرمایین امکانات فراهم کنید.
من یه سوال برام پیش اومده.
آقای احمدی نژاد رییس جمهور شدن که تو کنگره ی قرآن فقط شرکت کنن؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر