۱۳۸۶ مرداد ۸, دوشنبه

پلیس خانواده

از یکی از دوستان شنیدم که در یک رستوران نشسته بودند که چند تا پلیس ارشادی وارد آنجا می شوند و شروع به قدم زدن و "پاییدن" مردم می کنند. علت این امر را که جویا می شوند، جواب "مبارزه با مظاهر فساد غربی" را می شنوند.


در همین راستا و به علت اجرای موفق طرح مبارزه با بدحجابی که با نام جدید "امنیت اخلاقی" در دسترس عموم قرار گرفت، و از آنجایی که طی یک نظر سنجی از سوی پلیس، 107.2% از مردم عزیز و شریفمان حمایت خود را از این طرح اعلام کرده بودند و خواستار اجرای مستمر آن حتی در برف و باران و سیل و زلزله و ... بودند، طرح "پلیس خانواده" پیشنهاد شده است که با اجرای این طرح، شب های جمعه در هر خانه دو پلیس، مرد و زن، مستقر خواهند شد تا در صورت اتفاق افتادن خلاف شرع و منکر، اینها با مظاهر فساد غربی مبارزه کرده و بینی آمریکا را – که باعث و بانی چنین فساد گسترده ای در میان مردم چشم پاک ایران است – به خاک بمالند.


همچنین سردار درباره ی برخورد با تیشرت های مارک دار – که نا خواسته باعث تبلیغ فساد و بی بند و باری می شود- اضافه کرد: "آن دسته از جوانانی که قصد استفاده از این تیشرت ها را دارند، می توانند حق تبلیغ خود را با مراجعه به یگان های ارشاد نیروی انتظامی پرداخت کنند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر